Page 11 - Schoolreglement 2023-2024
P. 11

Algemene en sociale vorming

                 Godsdienst                Geïntegreerde ASV (project)                 Lich. opv.
                     2u.                               6u.                                        2u.
             Beroepsgerichte vorming

                               19u. opleiding                           3u. aanvullende vaardigheden




           Integratiefase:
           ABO: alternerende beroepsopleiding
           Integratiefase zonder ABO (2  kwalificatie)
                                               de

             Algemene en sociale vorming

                  Godsdienst                Geïntegreerde ASV (project)                  Lich. opv.
                      2u.                                6u.                                        2u.
             Beroepsgerichte vorming

                                19u. opleiding                           3u. aanvullende vaardigheden



           1.4.6  Extra activiteiten

           Met extra activiteiten willen we doelen bereiken die we via de gewone lesuren niet
           kunnen nastreven.
           Voor deze activiteiten kunnen we een bijkomende vergoeding vragen en betalen we
           niet via de schoolrekening.

                         Meerdaagse activiteiten per jaar
                         Verkeerslessen
                         Extra-muros sport- en spelactiviteiten
                         Sportdag
                         Gezonde maand
                         Kennismakingsdag (1  jaar)
                                                 e
                         Pedagogische uitstappen en culturele activiteiten
                         Kerstfeest – afdelingsfeest
                         High@school ?
                         JAC?


           2.     Onze school als opvoedings- en leefgemeenschap


           2.1       Inschrijvingsprocedure: intake

           Bij de inschrijving van een leerling vinden wij het belangrijk dat er een goede
           beginsituatie kan worden bepaald zodat wij samen met het klassenteam onze
           werking zo goed mogelijk kunnen afstemmen op de noden en vragen van de
           leerlingen zelf en hun ouders.
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16